مسافران جدید جام جهانی
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
مسافران جدید جام جهانی
تاریخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392
نویسنده : RmZiRn

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ رقابت های مقدماتی جام جهانی در چهار منطقه اروپا، آفریقا، آسیا و کونکاکاف برگزار شد. گزارش این رقابت ها به همراه تصاویر منتخب در ادامه می آید:

رقابت های مقدماتی قاره اروپا:

در اروپا صعود تیم های ملی هلند و ایتالیا به جام جهانی برزیل قطعی شد. شب گذشته 23 بازی در مقدماتی جام جهانی برگزار شد.

گروه اول

مقدونیه 1 اسکاتلند 2

ولز 0  صربستان 3

 

گروه دوم

ارمنستان 0  دانمارک 1

مالت 1   بلغارستان 2

ایتالیا 2  جمهوری چک 1

Italy, Netherlands reach promised land

 

 

 

گروه سوم

قزاقستان 0   سوئد 1

اتریش 1  ایرلند 0

جزایر فارو 0  آلمان 3

 

 

گروه چهارم

رومانی 0  ترکیه 2

آندورا 0  هلند 2

مجارستان 5  استونی 1

 

 

گروه پنجم

نروژ 0  سوئیس 2

قبرس 0  اسلوونی 2

ایسلند 2  آلبانی 1

 

گروه ششم

لوگزامبورگ 3  ایرلند شمالی 2

روسیه 3   رژیم صهیونیستی 1

 

گروه هفتم

لیتوانی 2  لیختن اشتاین 0

اسلواکی 1  بوسنی و هرزگوین 2

یونان 1  لتونی 0

 

گروه هشتم

سن‌مارینو 1  لهستان 5

اوکراین 0   انگلیس 0

گروه نهم

گرجستان 0  فنلاند 1

بلاروس 2  فرانسه 4

رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا:

در تنها بازی برگزار شده این قاره تیم های ملی مصر و گینه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم مصر با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید. مصر با این پیروزی به جام جهانی نزدیک تر شد.

Aboutrika becomes Egypt centurion

رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی کونکاکاف:

تیم فوتبال آرژانتین در مرحله گروهی راه‌یابی به جام‌جهانی 2014 در دیدار مقابل پاراگوئه پیروزی پرگلی را بدست آورد و مسافر برزیل شد.

تیم فوتبال پاراگوئه در آسانسیون میزبان آرژانتین بود و با نتیجه پنج بر دو متحمل شکست شد.

در این دیدار لیونل مسی دو بار از روی نقطه پنالتی، آگوئرو، دی ماریا و رودریگوئز برای آلبی سلسته گلزنی کردند و نونز و سانتاکروز گل های پاراگوئه را وارد دروازه حریف کردند.

آرژانتین با این برد 29 امتیازی شد و بالاتر از سایر رقیبانش مسافر جام‌جهانی برزیل شد.

Argentina qualify in style, Colombia denied

 

در رقابت‌های انتخابی جام جهانی سه دیدار در آمریکایی شمالی برگزار شد که در حساس ترین بازی تیم ملی فوتبال آمریکا موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد مکزیک بحران‌زده بگذرد و با 16 امتیاز مسافر برزیل شود.

گل‌های آمریکا را در این دیدار که به میزبانی این تیم برگزار شد، جانسون در دقیقه 49 و لاندون داناوان در دقیقه 78 به ثمر رساندند البته شاگردان کلینزمن در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی هم شدند که دمبسی آن را از دست داد.

آمریکا با این پیروزی 16 امتیازی شد و با وجود باقی ماندن دو بازی دیگر صعودش را به جام جهانی 2014 برزیل نهایی کرد این در حالی است که مکزیک 8 امتیازی باقی ماند و شانس بسیار کمی برای صعود مستقیم دارد.

در دیگر دیدار برگزار شده کاستاریکا با تساوی یک بر یک برابر میزبانش جامائیکا متوقف شد اما با 15 امتیاز صعودش را به برزیل نهایی کرد.

در آخرین دیدار برگزار شده هم جدال دو تیم هندوراس و پاناما برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در آمریکا شمالی سه تیم به صورت مستقیم جواز صعود به جام جهانی را کسب می‌کنند و تیم چهارم هم به پلی آف می‌رود و باید به مصاف نیوزیلند برود.

جدول رده‌بندی

1- آمریکا 15 امتیاز

2- کاستاریکا 15 امتیاز

3- هندوراس 11 امتیاز

4- پاناما 8 امتیازپ

5- مکزیک 8 امتیاز

6- جامائیکا 4 امتیاز

USA, Ticos stamp ticket as Mexico despair

رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا:

در بازی پلی‌آف مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا تیم فوتبال ازبکستان در حالی در بازی برگشت و در تاشکند میزبان اردن بود که بازی رفت این دو تیم  به میزبانی اردن با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

دیدار برگشت نیز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافی کشیده شود.

اسماعیلوف در دقیقه 5 برای ازبک‌ها گلزنی کرد و سعید المورجان در دقیقه 42 بازی را به تساوی کشاند.

در وقت‌های اضافی نیز توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا دو تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی دو بر دو برسند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

اما در ضربات پنالتی این اردن بود که موفق شد با نتیجه 9 بر 8 ازبک‌ها را در خانه شکست داده و ضمن حذف میزبان یک گام دیگر به صعود به مرحله نهایی جام جهانی 2014 برزیل نزدیک‌تر شود. اردن در پلی‌آفی دیگر در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف نماینده آمریکای جنوبی خواهد رفت تا در صورت پیروزی راهی جام جهانی شود.

 



|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409